| 
				
					
						| 3. PROFIL SCHOPNOSTÍ A DOVEDNOSTÍ (KOMPETENCÍ) |  
						| Obecné kompetence: 
 
	ovládat různé způsoby učení se a dobře využívat zdroje informací, být čtenářsky gramotný;porozumět zadání úkolu nebo určit jádro problému, uplatňovat varianty řešení, pracovat samostatně i v týmu;komunikovat v jednom cizím jazyce minimálně na úrovni B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky;adaptovat se na měnící se sociální a ekonomické podmínky, být finančně gramotný;mít přehled o možnostech uplatnění na trhu práce a o vztazích mezi zaměstnavateli a pracovníky, zodpovědně rozhodovat o svém pracovním uplatnění, uvědomovat si význam celoživotního učení;aplikovat základní matematické vztahy, fyzikální a chemické zákonitosti při řešení jednoduchých úloh;pracovat s prostředky informačních a komunikačních technologií, využívat adekvátní zdroje informací a efektivně pracovat s informacemi;jednat ekologicky a v souladu se zásadami udržitelného rozvoje;podporovat hodnoty místní, národní, evropské i světové kultury, uznávat hodnotu života;uplatňovat zásady bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, požární ochrany a požární prevence;uplatňovat zásady a předpisy normalizace. Odborné kompetence:
 
 
 
	volit vhodný druh a postup masáže v souladu s požadavky a aktuálním zdravotním stavem klienta, technologickými postupy a novými vědeckými poznatky;dodržovat důsledně zdravotně-hygienické předpisy a zásady osobní a provozní hygieny;volit vhodné masážní přípravky podle jejich vlastností a možností použití;dodržovat správné dávkování přípravků a způsoby bezpečné likvidace po skončení jejich životnosti;poskytovat poradenskou službu a doporučovat zdravý životní styl;používat počítačové programy pro vedení kartotéky klientů a výkon dalších administrativních činností;využívat marketingové nástroje k prezentaci firmy a nabídce masérských služeb;orientovat se v ekonomicko-právním zabezpečení provozu;pečovat soustavně o profesní rozvoj své osobnosti, o svůj vzhled a osobní hygienu;vhodně navazovat kontakt s klienty, hovořit s nimi a naslouchat jim;umět se vyrovnat se stresovými situacemi, regulovat své chování, aby nedocházelo ke konfliktům a napětí mezi lidmi;vystupovat profesionálně a kultivovaně ve vztahu ke klientům, spolupracovníkům a obchodním partnerům. |  |